19 Mayıs 2010 Çarşamba

Çatı katından yarışma..


eveetttt yarışmamız şu şekilde : paketin içindekini tahmin ediyorsunuz?
burası ARMİNE'nin sitesi..burayı tıklayıp hem o güzel kızların taşıdıkları güzel giysilere bakıyorsunuz hemde acaba ben hangisini seçmiş olabilirim tahminde bulunup kod numarasını yorum olarak bana yazıyorsunuz :))kıyafet no diye rakam yazıyor hemen sol üst köşede :) ARMİNE'nin de baya bi reklamını yapmış oldum hahahahah sanki bana ihtiyaçları var .
veee bende 6 haziran'da kıyafeti üzerimde yayınlıyorum böylece yarışmamız sona ermiş oluyor :
tahmin edenler arasında yapacağımız çekilişte kazanan arkadaş ne renk isterse ona bir çerçeve süslüyorum ve paketinin içine NBB'den de ciciler koymayı düşünüyorum :) nasıl olur? bence güzel olur :)
http://babyh23.blogspot.com/2010/05/hadi-biraz-eglenelim-yarismaya-kosuun.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder